Wat zijn de mogelijkheden met hulp op afstand
Met hulp op afstand kunnen we kleine problemen oplossen. Een aantal van deze zaken zijn:
- E-mailinstellingen aanpassen
- Programma instellingen aanpassen van o.a. Excel, Word, Outlook, PowerPoint etc.
- Internetinstellingen, let op u moet wel internetverbinding hebben
- Afther-service, wanneer u computer bijv. is geïnstalleerd maar wat kleine zaken niet helemaal naar wens zijn.
Wanneer u contact met ons opneem, bekijken wij of uw probleem met hulp op afstand is op te lossen. Als wij het daadwerkelijk met hulp op afstand kunnen oplossen, dan begeleiden wij u door het proces heen.
Mocht u nog meer willen weten over wat de mogelijkheden zijn en wat noodzakelijk is om problemen met hulp op afstand op te lossen, lees dan gerust verder. U kunt natuurlijk ook gelijk contact met ons opnemen, wij leggen u dan onze mogelijkheden uit.
Snel kijken wat de mogelijkheden zijn of benieuwd naar onze werkwijze, klik op het voor u interessante kopje:
- Wat kunnen wij oplossen met hulp op afstand
- Wat kunnen we niet oplossen met hulp op afstand
- Wat is er nodig voor het oplossen van problemen met hulp op afstand
- Nog een paar belangrijke punten op een rij
- Onze werkwijze
Wij willen u verzoeken altijd wel eerst contact met ons op te nemen, wanneer wij uw probleem met hulp op afstand kunnen oplossen, dan verzoeken wij u op de volgende button te klikken:
Wat kunnen we met oplossen met hulp op afstand:
- Programma instellingen aanpassen
- Mail instellingen aanpassen
- Printer instellingen aanpassen
- Bestanden die u mist na een installatie op u computer zetten
- Contactpersonen die u mist na een installatie terugzetten
- Bij een virus een scan van de virusscanner aanzetten
- Zaken uitleggen, maar dit is wel beperkt tot het aan u laten zien hoe u iets moet doen
Wat kunnen we niet oplossen met hulp op afstand:
- Een gecrashte computer of laptop weer aan de gang helpen
- Uw computer of laptop fysiek repareren
- Uw computer of laptop complete installeren
- Diagnose stellen bij een diepliggend probleem
- Smartphone of tablet problemen oplossen
- Printer aansluiten
- Internet en of wifi problemen oplossen
Wat is er nodig voor het kunnen oplossen van problemen met hulp op afstand:
- Een werkende computer of laptop
- Een werkende internetverbinding
- Telefonisch contact zodat het zeker is dat wij op de zaak aanwezig zijn
- Uw toestemming waarna wij inloggen op uw computer
Nog een paar belangrijke punten op een rij:
- De mogelijkheden met hulp op afstand zijn beperkt
- Wij zullen nooit op uw computer inloggen zonder uw toestemming
- Wanneer wij klaar zijn loggen wij direct uit en melden dit aan u
- U betaalt alleen voor de daadwerkelijke tijd die wij bezig zijn geweest
Onze werkwijze hulp bij hulp op afstand:
- Na een reparatie zetten wij in overleg met u hulp op aftand op uw computer of laptop zodat wij eenvoudig met uw toestemming toegang hebben tot uw computer of laptop
Uitleg werkwijze in alle overige gevallen:
- Wij vragen u om naar onze website te gaan
- En dan naar onze pagina hulp op afstand
- Daar staat een button: hulp op afstand, hier dient u op te klikken
- Dan krijgt u een code, welke u aan ons dient door te geven
- Daarna moet u nog een keer toestemming geven voordat wij kunnen inloggen
- Nu wij in uw computer zijn ingelogd, kunnen wij kijken wat we kunnen doen
- Wij loggen direct uit wanneer wij klaar zijn met de werkzaamheden of als wij zien dat het niet mogelijk is om het probleem op te lossen via hulp op afstand
- Mocht het oplossen niet mogelijk zijn, communiceren wij dat direct met u
- Wanneer de werkzaamheden niet onder de garantie vallen, zenden wij u per e-mail de factuur voor de daadwerkelijke tijd. Deze factuur dient u binnen 14 dagen te betalen.