FAQ

antwoorden op veel gestelde vragen

Vragen over onze service en dienstverlening

Ja u kunt ons alle dagen van de week bereiken. Mocht het een keer voorkomen dat wij niet in de gelegenheid om de telefoon op te nemen, spreek dan ons antwoord apparaat in en wij bellen u z.s.m. terug. 
Spreekt u liever geen antwoordapparaat in, vul dan ons contact formulier in of mail ons op: info@cthb.nl

Wij proberen altijd zoveel mogelijk problemen bij u aan huis op te lossen. Helaas lukt dat niet bij alle problemen. Soms is het handiger om uw computer of laptop mee te nemen, dit kan zijn omdat er hardware nodig of omdat wij willen voorkomen dat wij vanwege een langdurige reparatie wij de hele dag bij u zitten. Uiteraard doen wij dit altijd in overleg met u.

Ja, natuurlijk kunnen wij dat. Maar er zullen ook altijd programma’s zijn die wij zelf ook niet beheren, gewoon omdat er zoveel programma’s op de markt zijn waardoor iedereen een aantal heeft waar hij of zij mee werken. Dat geldt natuurlijk ook voor ons. Maar heeft u een vraag, stel hem ons gerust via ons contact formulier of mail ons op: info@cthb.nl. Bellen mag natuurlijk ook altijd op: 076 – 581 56 13 of 06 – 43 08 10 07.

Inhoud accordeon

Vragen met betrekking tot corona

Ja, we komen nog steeds aan huis. Het is wel van groot belang dat de corona maatregelen hierbij in acht worden genomen. Dus 1,5 meter afstand en al u klachten heeft, al is het maar verkouden, de afspraak dient te worden afgezegd. U kunt zelfs kosteloos afzeggen op de dag van de afspraak. Als wij klachten hebben zullen wij de afspraak uiteraard ook afzeggen.

Ja, als de klant dat graag wil dan dragen wij gewoon een mondkapje.

Ja, voor kleine problemen kunnen we kijken of het met hulp op afstand op te lossen is. Bij grotere problemen, kunnen we de computer bij u ophalen. Als wij voor de deur staan, bellen wij even waarna u de computer buiten kan zetten, waar wij hem oppakken en meenemen. Als de computer gerepareerd is, leveren wij hem weer bij u af. Als wij er zijn bellen wij u en zetten de computer neer, wij wachten op gepaste afstand totdat u de computer naar binnen heeft gehaald.

Vragen en antwoorden over programma's

Dat uw computer steeds trager opstart, komt vaak door het groot aantal aan programma’s wat te gelijker tijd mee opstart. U zou een kunnen kijken of er programma’s zijn die u niet meer nodig heeft en deze verwijderen. Het is hierbij wel van belang dat u zeker weet dat u geen belangrijke stuurprogramma’s verwijder waardoor u computer helemaal niet meer opstart.

De oorzaak hiervan is vaak te vinden in te weinig intern geheugen. Of u computer inderdaad geheugen tekort komt, kunt u vlug zien via het tabblad prestaties in het taakbeheer.

Dit heeft vaak 1 van de volgende 2 oorzaken:

  1. Uw webbrowser
  2. Of uw internet verbinding

Bekijk hier ons onze tutorials